Hallo, ik ben Kris Spruyt, oprichter van Kronsult of misschien beter herkenbaar als ‘Kris Spruyt Consulting’ . Je kent me wellicht vanuit één van mijn vorige werkervaringen of omdat je deel uitmaakt van mijn LinkedIn netwerk. Indien ik nieuw ben voor jou dan stel ik mij graag even kort aan u voor.

Ik ben een senior professional gedreven door strategie, innovatie, technologie, digitale transformatie en change management. De afgelopen 20 jaar heb ik een schat van ervaring en kennis opgebouwd in verschillende binnenlandse- en buitenlandse bedrijven. Ik ben steeds actief geweest in management posities met verantwoordelijkheid voor kleine en grote teams & organisaties tot zelfs CEO van een bedrijf. 

Deze kennis en expertise stel ik nu ten dienste van organisaties en bedrijven die effectiever, productiever, innovatiever of competitiever willen worden maar vooral zich willen wapenen voor de toekomst. Ik doe dit door al mijn ervaring en best practices te combineren met een pragmatische aanpak en een persoonlijk profiel dat gekenmerkt wordt door ®Insights als ‘Creatief Inspirerende Bemiddelaar’ die accommodeert met alle andere profielen. M.a.w. Business & Management consultancy vanuit de praktijk en met een persoonlijke touch.

De domeinen die ik als expert beheers zijn digitale transformatie, verandermanagement (change management) en interim management. Wat dit exact inhoud en hoe ik te werk ga vindt u in de diensten beschrijving op mijn website.

Wenst u meer te weten aarzel dan niet om mij te contacteren via onderstaand contact formulier.

Tijdens mijn professionele carrière heb ik verschillende rollen vervuld waardoor ik een schat aan kennis en ervaring heb opgedaan in verschillende domeinen. Vandaag heb ik een punt in mijn carrière bereikt waarop ik al mijn vaardigheden, ervaring en expertise wil delen ten voordele van klanten en organisaties als Business & Management consultant.

Werkervaring

2/2018 – 3/2021: BIS|Econocom Belux – Audio Visual & ICT integrator (www.bis.be) 

Role: General Manager 

Responsibilities: Overall responsible for an SME of 48 employees (Workspace division of Econocom Belux) 

- Vision & strategy & Portfolio
- Sales & Marketing (internal & external events and conferences)
- Innovation & product development
- Operations 
- Finance & accounting
- Procurement & logistics 
- Stakeholder management with mother company Econocom 
- Complete P/L responsibility
- HR (HR framework, recruitment, training, evaluations, coaching) 

Achievements & Track record:
- Execution of a 3y consultancy & technology driven strategic plan for sustainable growth which I developed myself
- Complete Digital transformation of BIS N.V.
- Reorganisation of go to market model
- Introduction of new systems & tools
- Enhancement and enrichment of the BIS portfolio in support of customers/company wide digital transformations and the move to the “The hybrid office”
- Marketing modernisation 

3/2010 – 12/2017: BT Global Services – ICT Integrator

1/2017 – 12/2018 - Head of Innovation & Strategic initiatives and Products & Maintenance Benelux

- Full P/L Responsibility
- Responsible for Strategy & Innovation
- Management of Product & Maintenance team


12/2015 – 12/2016 - Head of Solutions Belux and Head of Partner Management Benelux

Responsibilities:  

- Full P/L Responsibility
- Head of Partner Management (Partner & Vendor ECO system) – (3 FTE)
- Management and coaching of Presales and Design consultants (14 FTE)
- Management and coaching of Consultancy, Solution and Integration unit (Professional Services Unit Belux) – (70 FTE)


8/2010 – 11/2015 - Head of Client Office Advise Benelux 

Responsibilities: 

- Head of Partner Management (Partner & Vendor ECO system) – (3 FTE)
- Management of Presales consultants, Bid Managers and Practice heads (product Managers) around following portfolio (18 FTE)


3/2010 – 7/2010 - Bid & Business Development Manager BT Professional Services

Responsibilities: 

- Adjustment and improvement of sales collateral 
- Adjustment of Product & Service portfolio
- Bid Management

2/1998 – 10/2009: Teradyne / Tollgrade – Test Equipment for Telecommunication/IT networks 

5/2002 – 9/2009 - Customer Relationship Manager Europe

Responsibilities

- Overall Management of customer service and application teams covering and serving national and international telecommunication customers located in Belgium, Holland, Germany, Czech, Slovak, Hungary, Romania, Greece, Luxemburg, Italy, Saudi Arabia and France.
- Consultancy projects with Proximus, KPN, France Telecom, Czech Telecom, Hungarian Telekom, Slovak Telekom focused 
- Pre- and after Sales in combination with Sales Director
- Marketing support
- Business Development
- Business connections & contacts


3/2000 – 5/2002 - Service Manager Benelux

Responsibilities

- Management of customer service teams in Holland and Belgium
- Installation of centralised HW and SW components
- IT System upgrades (HW and SW)
- KPI and SLA tracking


2/1998 – 3/2000 - Service Manager Belgium

Responsibilities

- Management of Belgian customer service team
- Installation of centralised HW and SW components
- IT System upgrades (HW and SW)
- KPI and SLA tracking

© 2021 Kronsult | alle rechten voorbehouden | web design by Lois Leen